Dunlop Dunlop SP Sport BluResponse 205/55 R16 91 V
25 reviews

Dunlop Sp Sport BluResonse 205/55R16 91V opona letnia osobowa LRR VW

etykieta ( B, A, 1), 68db ) DOT(2016)

nadzwyczajna opona letnia, dająca satysfakcję z jazdy i zapewniająca najwyższe bezpieczeństwo!

Najważniejsze atuty;

  • nadzwyczajne właściwości na mokrej nawierzchni;

    Opona Sport BluResponse zawiera specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą bardzo prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Duże centralne rowki bieżnika błyskawicznie usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

  • Krótka droga hamowania;

    Klocki bieżnika pozwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do szybkiej, energicznej jazdy, te na dodatek usztywnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

  • budowa zniżająca zużycie paliwa;

    Sport BluResponse charakteryzuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą liczba stworzonego ciepła, co pozwala zmniejszyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**.

  • Niski poziom hałasu;

    Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.

    Technologie;

    • Asymetryczny wzór bieżnika;

      Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, że opona ulepszone prowadzenie i obszerniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

      mocne strony;
      udoskonalone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza wytrzymałość na aquaplaning.

    • Spłaszczony profil bieżnika;

      Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i gwarantuje większą stabilność, dzięki temu opony reagują szybciej i bardziej starannie.

      mocne strony;
      Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, idealna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

    • Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread);

      Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje nad wyraz równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia precyzyjniejsze i postępowe reagowanie.

      atuty;
      widocznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach oraz obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

    • Specjalny system osadzania obręczy;

      Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo informacji o drodze..

      mocne strony;
      lepsze czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

    • Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych;

      Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze najróżniejszą proporcją obszarów płaskich i wypukłych powoduje, iż opona jest nad wyraz odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a równocześnie świetne utrzymanie na zakrętach.

      atuty;
      Wysoka odporność na aquaplaning; lepszy kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

    • Ochraniacz Felgi (MFS);

      System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.

      mocne strony;
      broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

    • Bezszwowa opaska nylonowa (JLB);

      technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy wielkich prędkościach.

      atuty;
      perfekcyjna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

236.56 PLN
Dunlop Dunlop SP Sport 01 205/55 R16 91 V
25 reviews

Wszechstronnie utalentowana opona do samochodów klasy przeciętnej i elitarnych

  • wspaniałe zachowanie w różnych warunkach
  • nieprzeciętne prowadzenie przy obfitych szybkościach
  • Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
  • Cicha i wygodna jazda
  • nadzwyczajne zachowanie w różnorodnych warunkach

SP Sport 01 łączy w jednej prekursorskiej konstrukcji trzy najważniejsze parametry decydujące o działaniu opony. Asymetryczny bieżnik podzielono na trzy odrębne strefy, które razem rewelacyjną równowagę pomiędzy sportowym prowadzeniem, dużą niepodatnością na aquaplaning i wysoki komfort prowadzenia.

wyśmienite prowadzenie przy obfitych szybkościach Ciesz się płynną i stabilną jazdą na autostradach. Opona zachowuje kształt choćby przy wysokich szybkościach, gwarantując precyzyjne pokonywanie zakrętów. Asymetryczny wzór bieżnika powiększa stabilność na prostych odcinkach i zakrętach.

Lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni
Mieszanka krzemionkowa zagwarantuje bardzo prawidłową przyczepność sprawność hamowania na suchych i mokrych drogach. Specjalny zarys klocków bieżnika pozwala na szybkie odprowadzanie wody nawet w ulewnym deszczu.

Cicha i komfortowa jazda
Ciesz się cichszą jazdą dzięki konstrukcji klocków bieżnika, która eliminuje hałasy na najistotniej uciążliwych częstotliwościach. Wzór bieżnika zoptymalizowano pod kątem równomiernego ścierania, co poprawia komfort jazdy i żywotność opony.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to polepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje nad wyraz dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST).technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop pozwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu albo rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać wyłącznie w samochodach przeznaczonych do jazdy na oponach tego typu i wyposażonych w sprawny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR. Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej prędkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego progresywnania.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych prędkościach.mocne strony genialna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą odporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro ulepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków udoskonala przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa niepodatność na aquaplaning.

241.71 PLN
Continental Continental ContiPremiumContact 5 205/55 R16 91 V
25 reviews

Continental ContiPremiumContact 5 205/55R16 91V opona letnia osobowa

etykieta; ( C, A, 2)), 71dB )

Najnowsza opona ContiPremiumContact 5 zwyciężyła w pierwszym tegorocznym rankingu letnich opon. W trakcie testu przeprowadzonego poprzez magazyn ACE Lenkrad, opona okazała się bezkonkurencyjna spośród 14 innych modeli opon letnich w rozmiarze 205/55 R 16.

Continental, który od lat jest liderem rankingów opon letnich po raz kolejny dowiódł,wyprodukowany przez niego bieżnik ContiPremiumContact 5 to towar najwyższej klasy. O sukcesie opony zdecydowały najwyższe noty uzyskane za hamowanie i prowadzenie na mokrej nawierzchni, a także jej wyśmienita przyczepność podczas pokonywania śliskich zakrętów. ContiPremiumContact 5 osiągnął jeszcze najkrótszą drogę hamowania na suchych nawierzchniach.

" niespotykana w warunkach zmiennych temperatur "

Krótka droga hamowania na suchych i mokrych nawierzchniach;

Nowo opracowane krawędzie 3D zapobiegają podwijaniu się i deformacji bloków bieżnika w trakcie hamowania, zapewniając równomierny rozkład sił. Ponadto na mokrych nawierzchniach krawędzie bloków przecinają warstwę wody dając efekt wycieraczki. Skutkuje to jeszcze krótszymi drogami hamowania na suchych, a w szczególności na mokrych nawierzchniach.

wspaniała przyczepność i optymalne prowadzenie w każdej sytuacji;

Zoptymalizowane komputerowo makro bloki maksymalizują powierzchnię przylegania opony w chwili występowania obszernych sił bocznych i w trakcie hamowania. Ponadto, widocznie ulepszoną stabilność jazdy – dla nieprzeciętnego prowadzenia i niesamowitej przyczepności, nawet w skrajnych sytuacjach.

wygodna jazda i niższe opory toczenia;

Połączenie rozciągliwego barku i wzmocnionej stopki opony gwarantuje trafną elastyczność i pokaźniejszą stabilność ściany bocznej. Skutkuje to zauważalną poprawą komfortu jazdy, rewelacyjnym prowadzeniem i niższym oporem toczenia.

246.68 PLN
Dunlop Dunlop SP Sport BluResponse 195/65 R15 91 H
25 reviews

Dunlop Sp Sport Bluresponse 195/65R15 91H opona letnia osobowa

etykieta; ( B, A, 1), 68dB )

Dunlop Sp Sport Bluresponse ( TECHNOLOGIE )

1. Asymetryczny wzór bieżnika.

Asymetryczna konstrukcja bieżnika powoduje, że opona lepsze prowadzenie i pokaźniejszą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro udoskonala stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków poprawia przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

atuty; ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, większa odporność na aquaplaning.

2. Spłaszczony profil bieżnika.

Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika, a także o 4-8% obszerniejszy (zależnie od rozmiaru i rodzaju) obszar styku opony z nawierzchnią. Pokaźniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i zagwarantuje obszerniejszą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.

mocne strony; Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, nadzwyczajna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najlepsza przyczepność na suchej nawierzchni.

3. Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread).

Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka budowa powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co zezwala na skrupulatniejsze i innowacyjne reagowanie.

zalety; wyraźnie udoskonalona kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszelkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

4. Specjalny system osadzania obręczy.

Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to poprawia kontrolę nad pojazdem i zapewnia niezwykle dużo danych o drodze..

atuty; lepsze czucie drogi, pokaźniejsza stabilność i precyzja jazdy.

5. Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych.

Asymetryczna budowa bieżnika ze różną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest niezwykle odporna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark prędkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nieprzeciętne utrzymanie na zakrętach.

atuty; Wysoka wytrzymałość na aquaplaning; udoskonalony kontakt z jezdnią; obszerniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

6. Ochraniacz Felgi (MFS) System ochrony felgi.

Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.

mocne strony; chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

7. Bezszwowa opaska nylonowa (JLB).

technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy znacznych szybkościach.

mocne strony; rewelacyjna stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

rewelacyjne parametry na mokrej nawierzchni;

Opona Sport BluResponse posiada specjalną mieszankę polimerową, zapewniającą szczególnie korzystną przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Obfite centralne rowki bieżnika prędko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

  • Krótka droga hamowania;

    Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, dynamicznej jazdy, te ponadto umocnione bloki bieżnika zwiększają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

  • konstrukcja zniżająca zużycie paliwa;

    Dunlop Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą ilość produkowanego ciepła, co pozwala obniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką*. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie**.

  • Niski poziom hałasu;

    Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.

    *W porównaniu ze średnimi osiągami czterech głównych konkurentów i poprzedniczki. Rozmiar opon: 205/55R16 91V; samochód testowy: VW Golf; miejsce: Mireval (FR), Papenburg (D) i Garching (D); raport nr 76249744

    **Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku dośredniego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, rozmiaru opon, ciśnienia w oponach i atrybuty pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska (www.energy.eu)

190.12 PLN
Hankook Hankook K425 Kinergy Eco 185/65 R15 88 T
25 reviews

Jest przyjazna środowisku i podkreśla się osiągami docenianymi na rynku europejskim.Dzięki przełomowej technologii, w której zastosowano mikroskopijne cząsteczki krzemionki, opona KINERGY ECO zapewnia najwyższej klasy wydajność paliwową i świetną przyczepność podczas hamowania na mokrych nawierzchniach.Zoptymalizowana sekwencja odstępów między blokamiZoptymalizowana sekwencja odstępów między blokami gwarantuje cichszą jazdę i lepszą jakość prowadzenia pojazdu.Zoptymalizowana sztywność blokuPoprawiono prowadzenie pojazdu na suchej nawierzchni dzięki zastosowaniu większych bloków na barku i zwiększeniu obszaru styku.wielki prosty rowek 3-kanałowyOptymalna szerokość, a także rozmieszczenie rowków trzykanałowych zapewnia perfekcyjne osiągi w trakcie jazdy na mokrych nawierzchniach.Boczne rowki barkoweZaprojektowane z myślą o poprawie prowadzenia bloku żebrowego na barku na suchych drogach oraz zminimalizowaniu spadku osiągów w trakcie jazdy w deszczu.technologia z wzorem w kształcie zębów piłyPoprawia prowadzenie pojazdu na suchej nawierzchni bez poświęcania sterowności na nawierzchni mokrej.Producent: HankookW firmie Hankook celem jest stworzenie uniwersalnej chwili, w której samochód i kierowca stanowią jedność. Prawidłowe opony gwarantują bezpieczeństwo i komfort jazdy, a nawet są w stanie przystosować się do nawyków i osobowości kierowcy. Ta radość z jazdy wynika z nowoczesnej technologii i skupienia się na satysfakcji, jaką Hankook zagwarantuje wszystkim kierowcom....

171.77 PLN
Pirelli Pirelli CINTURATO P4 175/70 R14 84 T
25 reviews

Cinturato™ P4 to opona wytworzona poprzez Pirelli, ze szczególną troską o: - Bezpieczeństwo - Charakter organiczny - Wartość dla kierowcy Choć od za każdym razem, zapewnienie najwyższego komfortu jazdy było jedną z głównych cech opon Pirelli. Trzy ikony symbolizujące Eko-charakterystykę, umieszczone na ścianie bocznej Cinturato™ P4 podkreślają kompatybilność opony ze środowiskiem naturalnym. NISKIE ZUŻYCIE PALIWA: niskie opory toczenia ograniczają zużycie paliwa, co w rezultacie prowadzi do oszczędności dla kierowcy i zmniejszenia emisji CO2 do atmosfery. CZYSTE POWIETRZE: nowy skład mieszanki bieżnika nie zawiera wysoko-aromatycznych substancji olejowych, które uwalniają się pod wpływem eksploatacji opony i potencjalnie mogą szkodzić środowisku naturalnemu. DŁUGIE PRZEBIEGI: dłuższe przebiegi opon to rzeczywista oszczędność dla kierowcy. Wydłużenie trwałości opon oznacza zmniejszenie ich produkcji, a tym samym oszczędności w zakresie zużycia ascetycznców, wody i energii. Jest to jednoznaczne także ze bezspornie mniejszą emisją krzywdzących substancji, powstających w procesie produkcji, jak i ograniczeniem problemu zużytych opon. Wzór bieżnika - Asymetryczny wzór bieżnika, z szerszymi blokami na krawędziach bocznych zagwarantuje wyśmienitą trakcję i stabilność przy pokonywaniu zakrętów, nawet w warunkach dynamicznego ruchu drogowego. - Środkowy pas, z w obwodowymi kanałami sprawnie wspomaga eliminowanie wody, zapewniając bezpieczną jazdę zarówno po mokrej, jak i suchej nawierzchni, przy najwyższym poziomie bezpieczeństwa i precyzji prowadzenia. - Układ bloków bieżnika zaprojektowany został z myślą o obniżeniu poziomu hałasu. Szerokość: 145 do 205 Średnica: 13" do 15" kolekcja techniczna: 60 do 80 Indeks szybkości: T Wyposażenie podstawowe: Fiat, Mercedes, Peugeot, Seat i Volkswagen.

175.89 PLN
Dębica Dębica PASSIO 2 195/65 R15 91 T
25 reviews

Dębica Passio 2 - nowa opona letnia z Dębicy Dębica, 18 marzec 2008 r. -- marka Oponiarska Dębica S.A. Wprowadza na rynek oponę letnią Dębica Passio 2. Nowa opona z Dębicy jest następczynią Passio - najpopularniejszej opony letniej w Polsce. Dębica Passio 2 to w całości nowa kompozycja, która gwarantuje o 20% ulepszone przebiegi w porównaniu z poprzedniczką*. Polepsza również osiągi niemal we wszystkich parametrach, przede wszystkim w zakresie bezpieczeństwa, czyli prowadzenia i hamowania na mokrej nawierzchni i wytrzymałości na aquaplaning. Dzięki czemu Dębica Passio 2 nadzwyczajnie sprawdza się zwłaszcza na polskich drogach, w samochodach kompaktowych, przeciętnych i niedużych. Nowa Passio zapewnia precyzję kierowania oraz wygodę i bezpieczeństwo jazdy dla całej rodziny. "Dębica to firma od lat ciesząca się dużą sympatią wśród polskich kierowców, o czym świadczą wyniki prestiżowych rankingów. Klienci są gotowi rekomendować opony producenta Dębica, ponieważ oferują one najkorzystniejszą jakość w stosunku do ceny i są tworzone specjalnie z myślą o nich i ich rodzinach. Postępowe rozwiązania, bezpieczeństwo i odporność za dostępną cenę - te cechy wywołują, że Dębica Passio 2 ma szansę powtórzyć sukces swojej poprzedniczki i stać się modnym wyborem dla samochodów rodzinnych w wielu krajach świata" - powiedział Krzysztof Ziajor, Kierownik marki Dębica w Firmie Oponiarskiej Dębica S.A. Postępowe rozwiązania użyte w Passio 2, takie jak stosowna pozycja klocków oraz kontur opony, odpowiadające za rozkład ciśnienia i stabilny odcisk opony, gwarantują bardziej równomierną pracę lepsze przebiegi. Precyzyjny układ bieżnika nie tylko zmniejsza zużycie opony, ale wpływa także na przyczepność, co przekłada się na krótszą drogę hamowania na mokrej nawierzchni. W nowej Dębicy Passio 2 użyto nowe, faliste klocki bieżnika, które rozszerzają łączną długość krawędzi, co przyczynia się do ulepszonej przyczepności przy hamowaniu na mokrej nawierzchni. Umocniona kompozycja opony - karkas i bloki w strefie barkowej - udoskonalają kontrolę kierowcy nad pojazdem, przy równoczesnym zachowaniu wysokiego komfortu jazdy. Łączniki w centralnym bloku scalają bloki w głównych żebrach i wywołują, że bieżnik jest niesprężystiejszy. W konsekwencji powierzchnia bieżnika jest w stałym kontakcie z drogą, nawet podczas konkretnego skręcania. Podłużne pokaźne rowki Dębica Passio 2 pozwalają w nietrudny sposób odprowadzać wodę, rozszerzając odporność na aquaplaning, a rozszerzona liczba promieniowych rowków udoskonala sprawność usuwania wody ze strefy barkowej opony. "Głównymi założeniami przy tworzeniu Dębica Passio 2 było osiągnięcie lepszych przebiegów bez utraty parametrów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo, a także przy zachowaniu konkurencyjnej ceny. W ten sposób powstała nowa opona, dopasowana do oczekiwań kupujących, dla których właśnie te elementy okazały się najważniejsze w badaniach. Jestem przekonany, że Dębica Passio 2 osiągnie sukces przynajmniej taki jak jej poprzedniczka i będzie modna wśród polskich i europejskich kierowców" - powiedział Leszek Szafran, Dyrektor ds. Handlowych producenta Oponiarskiej Dębica S.A. Nowa Dębica Passio 2 jest przystępna w 12 kluczowych wymiarach, co pokrywa 80% potrzeby w segmencie opon charakterystycznych letnich w Polsce. Nowa opona wytworzona w Dębicy będzie sprzedawana niemal w całej Europie.

145.94 PLN
Michelin Michelin ENERGY SAVER 215/60 R16 95 H
25 reviews

  • Gwarancja oszczędności paliwa i większego bezpieczeństwa na mokrej nawierzchni dzięki dodatkowi stuprocentowej krzemionki nowej genaracji.

    W 1992 r. Michelin wprowadził na rynek pierwszą generację „zielonych” opon, których niższe opory toczenia pozwalały na zmniejszenie zużycia paliwa poprzez pojazd. Innowacja była osiągalna dzięki częściowemu zastąpieniu sadzy krzemionką.
    W nowej generacji MICHELIN Energy Saver sadza została prawie całkowcie wyeliminowana i zastapiona krzemionką nowej generacji.

  • większe bezpieczeństwo na każdym kilometrze mokrej nawierzchni dzięki mieszance Durable Security Compound (DSC).

    Mieszanka Durable Security Compound, będąca nowym komponentem bieżnika, nie zawiera olejów wysokoaromatycznych (zgodnie z dyrektywą UE obowiązującą od 1 stycznia 2010 r.). Mieszanka udoskonala hamowanie na mokrej nawierzchni jednocześnie opon nowych, jak i będących w eksploatacji.
    Aby zagwarantować produktywne hamowanie, mieszanka Durable Security Compound stabilizuje sztywność bieżnika poprzez cały okres eksploatacji opony (patent Michelin).

  • znakomity przebieg dzięki unikatowemu procesowi produkcji Michelin.

    wyjątkowy proces Michelin umożliwia połączenie wszystkich składników w bieżniku, genialną kontrolę nad jednorodnością mieszanki i reakcji na poziomie cząsteczek między przeróżnymi składnikami bieżnika.
    Zachowanie gumy bieżnika jest w istocie szczególnie konkretnie uzależnione od jakości połączeń międzycząsteczkowych 14 części mieszanki gumy (m.in. Elastomerów, siarki, antyoksydantów czy krzemionki).
    Efekt działania 100% krzemionki i DSC jest silniejszy niżeli podobny proces innych producentów opon.

  • 333.35 PLN
    Dunlop Dunlop SP Sport BluResponse 215/55 R16 93 V
    25 reviews

    zalety:

    • Oszczędność paliwa.
    • nadzwyczajne trzymanie na mokrym.
    • Komfort jazdy.
    Opis opony:

    PRZYCZEPNOŚĆ BEZ KOMPROMISÓW.
    • O 2,8 metra krótsza droga hamowania na mokrej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
    • O 3 metry krótsza droga hamowania na suchej nawierzchni w porównaniu ze przeciętnyą konkurencji.
    • O 30% większa oszczędność paliwa w porównaniu z poprzedniczką.
    • Niski poziom hałasu.

    nadzwyczajne właściwości na mokrej nawierzchni Opona Sport BluResponse mieści specjalną mieszankę polimerową, gwarantującą szczególnie prawidłową przyczepność i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Wielkie centralne rowki bieżnika szybko usuwają wodę spod czoła opony, redukując wystąpienie zjawiska aquaplaningu.

    Krótka droga hamowania

    Klocki bieżnika zezwalające na krótszą drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni. Zaprojektowane do prędkiej, aktywnej jazdy, te dodatkowo usztywnione bloki bieżnika rozszerzają kontakt z nawierzchnią podczas hamowania.

    kompozycja obniżająca zużycie paliwa Sport BluResponse znamionuje się aerodynamicznym kształtem i specjalną mieszanką redukującą liczba stworzonego ciepła, co pozwala obniżyć opory toczenia o 30% w porównaniu z poprzedniczką. ETo przekłada się na oszczędność na kosztach paliwa rzędu 100 euro rocznie.

    Niski poziom hałasu Zamknięte rowki w barku opony odpowiadają za tłumienie emisji hałasu i redukcję odbieranego poziomu hałasu zewnętrznego.Oszczędność paliwa w oparciu o szacowane zmniejszenie zużycia paliwa o 5% w stosunku do przeciętnego rocznego przebiegu 14 000 km, w porównaniu z poprzednikiem, oponą SP FastResponse, przy przeciętnej cenie za litr 1,59 € i zużyciu paliwa 9 litrów. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić w zależności od – lecz nie tylko – warunków drogowych i pogodowych, stylu jazdy, warunków zużycia, wymiaru opon, ciśnienia w oponach i parametry pojazdu. Wartość bezołowiowego paliwa 1,59/l € w oparciu o przeciętne ceny paliwa z października 2012 r. We Francji. Źródło: Komisja Europejska.

    Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). technika hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy dużych prędkościach.zalety genialna stabilność w trakcie szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

    Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Formuje on ochronną strefę buforową.atuty chroni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

    Zmienna proporcja powierzchni płaskich i wypukłych. Asymetryczna konstrukcja bieżnika ze zróżnicowaną proporcją obszarów płaskich i wypukłych sprawia, że opona jest wyjątkowo niepodatna na aquaplaning. Masywny zewnętrzny bark szybkie i pozbawione drgań odprowadzanie wody, a jednocześnie nadzwyczajne utrzymanie na zakrętach.mocne strony Wysoka odporność na aquaplaning, lepszy kontakt z jezdnią, pokaźniejsza stabilność przy pokonywaniu zakrętów i precyzja sterowania.

    Asymetryczny wzór bieżnika. Asymetryczna konstrukcja bieżnika sprawia, iż opona lepsze prowadzenie i większą oporność na aquaplaning. Ciągłe centralne żebro polepsza stabilność i precyzję jazdy. Asymetryczne rozmieszczenie rowków ulepsza przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Ulepszone zachowanie w jeździe na wprost i na zakrętach, obszerniejsza odporność na aquaplaning.

    Spłaszczony profil bieżnika. Opony Dunlop nowej generacji posiadają bardziej płaski profil bieżnika i o 4-8% pokaźniejszy (zależnie od wymiaru i typu) obszar styku opony z nawierzchnią. Obszerniejsza powierzchnia styku dostarcza kierowcy więcej danych z nawierzchni i gwarantuje większą stabilność, dzięki czemu opony reagują szybciej i bardziej starannie.mocne strony Poprawa stabilności i precyzji kierowania, mniejsze ścieranie krawędzi i stopy opony, genialna stabilność i precyzja w trakcie pokonywania zakrętów, najkorzystniejsza przyczepność na suchej nawierzchni.

    Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć rozmaitych promieni, co gwarantuje pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja sprawia niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią. Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na dokładniejsze i innowacyjne reagowanie.mocne strony znacznie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i obszerniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

    383.36 PLN