Pozostałe kosmetyki do twarzy

Nivea BB Cream 5in1 Beautifying Moisturizer 50ml W Krem do twarzy BB Light

Nivea

początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Standardowy śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, też dzięki utalentowanemu...

Cena:

Zobacz ELNINO PARFUM
Dostępność w sklepach

początku było białe mydło, które w 1905 roku otrzymało dziś znaną na całym świecie nazwę: Nivea. Charakterystyczny śnieżnobiały krem o tej nazwie pojawił się sześć lat później, również dzięki utalentowanemu aptekarzowi Oscarowi Troplowitz, który zainspirował się łacińskim określeniem na śnieg nivis przy wyborze nazwy.

Swe standardowe opakowanie w kolorze blue krem otrzymał jednak dopiero w 1924 roku. O tym jak ważnym i progresywnym wynalazkiem był ów krem świadczy fakt, iż jego receptura pozostała do dziś niemal niezmieniona.

Dziś Nivea jest chronioną marką przedsiębiorstwa Beiersdorf AG. Asortyment Nivea, obejmujący początkowo krem do twarzy i dłoni, został sukcesywnie powiększony o uzupełniające produkty do pielęgnacji twarzy, włosów, ciała, a także o kosmetyki do makijażu.

Natomiast miejsce klasycznego kremu zajęły progresywne produkty jak „Nivea Cellular Anti-Age" seria. Nowym rozdziałem w historii firmy było w 1968 roku utworzenie specjalnego laboratorium odpowiedzialnego na wykreowanie zapachów firmowych.

Jako charakterystyczny dominujący aromat produktów Nivea pozostała wybrana bergamota, z czasem zastąpiona jej odpowiednikiem syntetycznym. Ta typowa delikatna, świeża woń poza tym możliwie neutralnych białych albo bezbarwnych kosmetyków była przez dziesięciolecia i jest do dzisiaj jednym z głównych powodów, dla którego one są tak szczerze uwielbiane i z ochotą kupowane.

Wśród nielicznych wyjątków od reguły są m.in. Mleczka nowej generacji do pielęgnacji ciała o aromatach miodowym i czekoladowym z serii „Body Milk". Punktualnie z okazji 100-go jubileuszu producenta i wykreowania pierwszego kremu na rynku pojawiła się w limitowanej edycji woda toaletowa.

Po odniesieniu ogromnego sukcesu pozostała ona zastąpiona drugą edycją o nazwie „Nivea Original EDT", z dominującymi kwiatowymi aromatami i słodkawej nucie. W swym zamyśle miała to być kreacja zapachowa neutralna, asygnowana dla obu płci.

Zupełnie zgodnie z filozofią pozostałych towarów Nivea flakon perfum otrzymał bardzo prostą formę, na którym jedynie dumnie widnieje etykietka z firmowym logo jako jedyna dekoracja. Też kolorystyka flakonu jest ściśle podporządkowana standardowemu dla marki wizerunkowi o tylko dwóch odcieńch granatowej i białej.