Shimano CO0100937 Opona Continental Grand Prix 4000 S II 700x23C, Vectran, BlackChili
25 reviews

Grand Prix 4000 S II 700 x 23C -wszechstronna profesjonalna opona szosowa Opona Grand Prix 4000 S II to kolejna ewolucja kultowej opony wyścigowej z linii Grand Prix. Sprawdzi się wspaniale na trasie wyścigu jak i na długich treningach. Jest ona kwintesencją komfortu, prędkości i ochrony przed przebiciem. Daje poczucie pewności w trakcie jazdy jednocześnie po kostce brukowej w Roubaix, jak i po trasie górskiej w Mont Ventoux. Opona ta została wytwarzana z niepowtarzalnej mieszanki gumowej Black Chili Compound produkowanej jedynie w Niemczech. Za protekcję przed przebiciem odpowiada Vectran Braker, który ma lepszą niepodatność na przebicie niżeli aramid i pięciokrotnie pokaźniejszą trwałość na rozciąganie niżeli stal. Najważniejsze atrybuty towaru: Producent: Continental Model: Grand Prix 4000 S II rozmiar: 700 x 23C ETRTO: 23-622 Pasek odblaskowy: NIE Współpraca z dynamem: NIE wariant: ZWIJANA Zalecane ciśnienie powietrza: 7,5 BAR (110 PSI) Maksymalne ciśnienie powietrza: 8,5 BAR (120 PSI) Gęstość oplotu: 3 warstwy => 330 TPI Nr katalogowy artykułu: 0100937 średnia waga: 205 g wykorzystane technologie: BlackChili Compound – sekret leży w recepturze. Inżynierowie laboratorium badawczego Continentala w Korbach od dawna szukali rozwiązania fundamentalnej kwestii w konstrukcji opon. Właściwosci jezdne mieszanki gumowej opony składają sią z trzech czynników: przyczepności, oporu toczenia i wytrzymalości. Problem polega na tym,zwiększając wartość jednego czynnika osłabia się równocześnie przynajmniej jeden inny czynnik. Opona o maksymalnej przyczepności toczy sie słabiej i prędko zużywa. Bardziej wytrzymałe i lżej toczące się opony mają z kolei słabszą przyczepność. Mimo że najwyższe standardy w technologii mieszanki gumowej już dawno osiagnęły kompromis, nasi inżynierowie chcieli osiągnąć jeszcze wyższą jakość mieszanek. W 2005 roku dokonali przełomu, który znany jest szerzej pod nazwą BlackChili. Przełomowa mieszanka wykorzystuje najnowsze odkrycia z dziedziny polimerów oraz innych skladników. BlackChili oznacza połączenie nowoopracowanych mieszanek syntetycznych z naturalną gumą. Cząsteczki sadzy wykorzystane w mieszance mają zoptymalizowaną strukturą i kształt, dzięki temu jest ona najkorzystniejszym realnym wyborem do zastosowania w oponie. BlackChili to rewolucyjna sprawność. W porównaniu z poprzednią mieszanką z aktywowanymi krzemianami BlackChili ma opory toczenia mniejsze o 26 %, 30 % lepsza przyczepność i 5 % wiekszą wytrzymalość na zużycie. Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, ale jest ciągle poprawiana podczas badań nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i rozszerzonej przyczepności jest zauważalna. Technika użycia mieszanki w produkowaniu jest tak wyszukana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili znamionuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z innowacyjnymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra. VECTRAN Breaker – wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem Vectran™ to plastikowie stworzone włókno natchnione naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak Vectran™ nić pajęcza ma olbrzymią solidność na rozdarcie i nad wyraz niską masę. To doskonałe cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental rodzaju premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej sprężysty i efektywniej chroni przed przecięciami aniżeli porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Przypasowanie wymiaru opony do wymiaru obręczy (ETRTO) W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Dane te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych danych o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy za każdym razem korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie marka Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten typ obręczy pewniej utrzymuje oponę, wyjątkowo przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (rozmiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. Haczyk) oraz średnicę obręczy (rozmiar D). Jeśli informacja o wymiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć przy pomocy suwmiarki, mierząc odległość pomiędzy wykrzywionymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO. Ciśnienie powietrza w ogumieniu Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, trwałość i opór toczenia roweru. Opona może działać jedynie w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz pojemności i wagi układu rower/rowerzysta, także przeznaczenie opony jest tu wyraźne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza przekazany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, rozszerza się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się na dodatek minimalne pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie sprawia, iż opona jest szczególnie twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy często je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W przypadku wykorzystywania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą. Waga opon Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi podanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, koniecznej w procesie ręcznej produkcji. Waga podana w katalogu jest określana w trakcie stworzenia kolekcji przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, możliwe są odchylenia do 10 % w stosunku do informacji katalogowych. Co to jest TPI? kompozycja osnowy – budowa głównego oplotu. Osnowa jest głównym oplotem wszelkich opon. Kompozycja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Marka Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wyprodukowane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon prawidłowo łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą wytrzymałość w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o oryginalnych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się dzianiny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Szczególnie śladowy splot dzianiny sprawia, iż opona jest sprężysta i chroni osnowę przed przebiciem. Swobodny splot tkaniny to pokaźniejsza odporność na przecięcie i pokaźniejsza odporność opony. Dobór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i rozszerzenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia użytkowane są zróżnicowane struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, użytkowany w rodzinie opon Plus oraz dzianinowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technicznej. Podawana jest ilość warstw, suma TPI i wariant ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy dzianiny 60 TPI z uzupełniającą ochroną Vectran™ Breaker.

155.99 PLN
Shimano Shimano Esmbh90ssw170 przewód hamulcowy hydrauliczny deore sm-bh90-ss 1700 mm tył biały (4524667777397)
25 reviews

umocniony kabel hamulcowy SM-BH90-SS 1700 mm tył biały Hydrauliczny przewód hamulcowy SM-BH90-SS dzięki czemu,ma grubsze ścianki może współpracować z klamkami hamulcowymi Shimano w systemie Servo Wave Action. Asygnowany jest do tylnych dźwigni hamulcowych, a także zacisków takich grup osprzętowcyh jak: DEORE i DEORE LX. Przewód z obu stron jest zakończony prostym połączeniem. W zestwie odnajdziemy jeszcze klucz Shimano TL-BH61, który pomoże nam w osadzeniu wkładu w przewodzie. W skład zestawu wchodzą:- kabel hamulcowy o długości 1700 mm- oliwka i wkład x2- śruba do montażu przewodu do zacisku- śruba do konstrukcji przewodu do dźwigni- osłona śruby montowanej do dźwigni- klucz Shimano TL-BH61 Najważniejsze cechy artykułu:Producent: ShimanoModel: SM-BH90-SSGrupa: DEORE/DEORE LXPołączenie: proste - prosteTyp towaru: kabel hamulcowy hydraulicznyStrona: tyłDługość: 1700 mmKolor: biały zastosowane technologie Shimano: Servo Wave Action technologia umożliwiająca zwiększenie kontroli i siły hamowania. Dźwignia z mechanizmem Servo Wave stwarza o 20% większą moc konwencjonalna dźwignia, a dodatkowo obniża czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.Po naciśnięciu dźwigni hamulca Servo Wave początkowe działanie jest prędkie. Konieczny jest tylko drobny ruch dźwignią, aby doprowadzić do kontaktu okładzin z tarczą. Czynnik rozszerzający siłę działa błyskawicznie przy kontakcie okładzin z tarcza, dzięki temu pokaźniejszy skok dźwigni daje obszerniejszą siłę hamowania przy udoskonalonej kontroli.

63.04 PLN
Shimano CO0181371 Dętka Continental Race 26" x 0,75" - 1,0" wentyl presta 42 mm
25 reviews

Conti-TubeNowa oferta dętek Continental upraszcza znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie. Przyjazna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim rozmiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak w dodatku najróżniejszym rodzajom opon i stylom jazdy. Zasobność dętek umożliwia właściwy wybór: dętka standardowa jest przystępna we wszelkich rozmiarach, oferuje najlepszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą, podczas gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia. RozmiarDętka nadaje się do kół z oponami o wymiarze w zakresie 26" x 0,75" - 1,0" (20/25-559/571).W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka pasuje, to jest 26" (ETRTO 559-571) i szerkość opon z jakimi jest kompatybilna:od 0,75" do 1,0" (ETRTO 20-25).Przykłady rozmiarów opon do których może zostać wykorzystana:26" x 3/4" (20-559)26" x 1,0" (25-559)650 x 20C (20-571)650 x 23C (23-571)650 x 24C (24-571)650 x 25C (25-571)Wentyl: presta o długości 42 mm. Wentyle użytkowane poprzez Continental posiadją specjalnie profilowaną nakrętkę stabilizującą wentyl w obręczyn. Profilowanie nakrętki umożliwia też montaż wentyla w obręczach posiadjących otwór o średnicy 8 mm (przeznaczony dla wentyli samochodowych i dunlop). Wentyle presta pompujemy przy użyciu starannie takich samych pompek co wentyle dunlop (rowerowe).Średnia waga artykułu: 90 gO systemie Unitube w dętkach Continental:- Dętki wielorozmiarowe pasują do obszerniejszej ilości wymiarów opon konwencjonalne dętki rowerowe.- Wszystkie dętki są bezszwowe i wulkanizowane celem zapewnienia jednolitej kolistości i rozszerzonej bezusterkowości trzonu wentyla.- Każdy egzemplarz przechodzi nad wyraz rygorystyczną kontrolę jakości.

14.54 PLN
Shimano ESMBH90SSL170 Przewód hamulcowy hydrauliczny Shimano DEORE SM-BH90-SS 1700 mm tył czarny
25 reviews

umocniony kabel hamulcowy SM-BH90-SS 1700 mm tył czarny Hydrauliczny kabel hamulcowy SM-BH90-SS dzięki temu,posiada grubsze ścianki może współpracować z klamkami hamulcowymi Shimano w systemie Servo Wave Action. Przeznaczony jest do tylnych dźwigni hamulcowych i zacisków takich grup osprzętowcyh jak: DEORE i DEORE LX. Przewód z obu stron jest zakończony prostym połączeniem. W zestwie odszukamy też klucz Shimano TL-BH61, który pomoże nam w osadzeniu wkładu w przewodzie. W skład zestawu wchodzą:- przewód hamulcowy o długości 1700 mm- oliwka i wkład x2- śruba do konstrukcji przewodu do zacisku- śruba do montażu przewodu do dźwigni- osłona śruby montowanej do dźwigni- klucz Shimano TL-BH61 Najważniejsze atrybuty produktu:Producent: ShimanoModel: SM-BH90-SSGrupa: DEORE/DEORE LXPołączenie: proste - prosteTyp artykułu: kabel hamulcowy hydraulicznyStrona: tyłDługość: 1700 mmKolor: czarny zastosowane technologie Shimano: Servo Wave Action technika umożliwiająca rozszerzenie kontroli i siły hamowania. Dźwignia z mechanizmem Servo Wave generuje o 20% obszerniejszą moc konwencjonalna dźwignia, a na dodatek ogranicza czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.Po naciśnięciu dźwigni hamulca Servo Wave początkowe działanie jest prędkie. Niezbędny jest tylko śladowy ruch dźwignią, żeby doprowadzić do kontaktu okładzin z tarczą. Czynnik rozszerzający siłę działa prędko przy kontakcie okładzin z tarcza, dzięki temu obszerniejszy skok dźwigni daje obszerniejszą siłę hamowania przy ulepszonej kontroli.

63.04 PLN
Shimano Shimano Epdt400wr wyprzedaż pedały spd click'r pd-t400 białe
25 reviews

Pedały przeznaczone do korzystania miejskiego, rekreacyjnej jazdy rowerem oraz szeroko rozumianej turystyki rowerowej.- mniejsza siła wpięcia i wypięcia w stosunku do systemu SPD- zastosowane światło odblaskowe- dostosowywane naprężenie siły wpięcia i wypięcia- Chromolibdenowy trzpień i kompaktowa oś z uszczelnionymi łożyskami, które nie wymają częstej konserwacji- Bloki SM-SH56, podkładki i śruby mocujące w pakiecie. Bloki te charakteryzują się możliwością wielokierunkowego wypinania.- średnia waga pary: 507 g Czym jest Shimano CLICK'R?Aby zapewnić wyjątkowy komfort w trakcie jazdy, jak i po zejściu z roweru, Shimano opracowało świeże, unikatowe usztywnienie śródstopia o konstrukcji drabinowej. Ten postęp pozwolił na wyśmienite ustawienia śródstopia rowerzysty, co zagwarantuje maksymalną sztywność i produktywne przeniesienie siły na pedał. W systemie zatrzaskowym użyte zostały zagłębione bloki, które współpracują z nowymi pedałami Click'R. Umożliwiło to zmianę wygodnych butów do chodzenia w skuteczny system przeniesienia mocy. Głównym celem podczas projektowania systemu Click'R było zapewnienie, że energia i wysiłek rowerzysty będą przekładały się na maksymalne osiągi.CLICK'R a SPDPorównując ze sobą te dwa systemy - w przypadku CLKIK'R wpinanie wymaga o 60%, a wypinanie o 62% mniejszego wysiłku w przypadku tradycyjnych pedałów SPD, dzięki sprężynie o mniejszej sile. Więcej informacji na filmie: http://youtu.be/07Su7X86N34

95 PLN
Shimano Ismbh90sbml170 przewód hamulcowy hydrauliczny xtr (m987) sm-bh90-sbm 1700 mm tył czarny marki Shimano
25 reviews

wzmocniony przewód hamulcowy SM-BH90-SBM 1700 mm tył czarny Hydrauliczny przewód hamulcowy SM-BH90-SBM dzięki temu,posiada grubsze ścianki może współpracować z klamkami hamulcowymi Shimano w systemie Servo Wave Action. Dedykowany jest do tylnych dźwigni hamulcowych i zacisków grupy osprzętowej Shimano XTR (M9000/M9020/M987). Przewód z jednej strony jest zakończony połączeniem prostym, a z drugiej banjo. W zestwie odszukamy ponadto klucz Shimano TL-BH61, który pomoże nam w osadzeniu wkładu w przewodzie. W skład zestawu wchodzą:- kabel hamulcowy o długości 1700 mm- oring (uszczelka) x3- oliwka i wkład- śruba do konstrukcji przewodu do zacisku- śruba do konstrukcji przewodu do dźwigni- osłona śruby montowanej do dźwigni- klucz Shimano TL-BH61 Najważniejsze cechy towaru:Producent: ShimanoModel: SM-BH90-SBMGrupa: XTR (M9000/M9020/M987)Połączenie: proste - banjoTyp produktu: przewód hamulcowy hydraulicznyStrona: tyłDługość: 1700 mmKolor: czarny wykorzystane technologie Shimano: Servo Wave Action technika umożliwiająca rozszerzenie kontroli i siły hamowania. Dźwignia z mechanizmem Servo Wave buduje o 20% obszerniejszą moc klasyczna dźwignia, a w dodatku zniża czas reakcji od wciśnięcia dźwigni do kontaktu okładzin z tarczą hamulcową.Po naciśnięciu dźwigni hamulca Servo Wave początkowe działanie jest szybkie. Potrzebny jest wyłącznie mały ruch dźwignią, by doprowadzić do kontaktu okładzin z tarczą. Czynnik zwiększający siłę działa prędko przy kontakcie okładzin z tarcza, dzięki temu obszerniejszy skok dźwigni daje pokaźniejszą siłę hamowania przy ulepszonej kontroli.

92.14 PLN